Humeeyra Kızlar 8 aya girdim göğsümden süt akıyor ilk gebeliğim sabah uyanıyorum tişört hep lekeli sizce normalmi bir de bebeğin ilk sütü cok faydalı diyorlar böyle akarak ilk sütümü kaybetmiş mi oluyorum ne yapabilirim bu durumu yaşayanlar varmı ?
_fatmanrymmz Humeeyra 28 Haftalığım aynı durum bende de oluyor doktoruma sordum sıkı sütyen giymemi önerdi
gozdegr Bende 8 aylık aynı durumdayım normalmiş süt kanalları kendini hazırlıyormuş, Malesef boşa gidiyor bu aylarda göğüse baskı sıkmak ve sağmal çok zararlı olduğunu duydum. Benden çok fazla gelmiyor bazen tshirtde küçük lekeler görünce anlıyorum