xbebegimx Sicaklardn mi akinti mi ter mi su mu siziyor bilemedm surekli bi islaklik var progestan fitil kullaniyordum btti ondan kynaklida degilmis sizde de oluyor mu
Elif-kurt25 xbebegimx benim suyum fazla kuzum ondan geliyor sürekli bi peçete kadar hemen hemen 38. Haftaya giticem 27. Haftadan beri geliyor
ladyax Oluyor canım bende 22 haftalığım suyum geliyor sandım acile gittim enfeksiyondan akıntı ve ter karışıkmış
Ayisigi_52 ladyax idrar kacirir gibimi bir anda az birsey sivi geliyor bende 26+3 doktor randevumada daha var
Feyzaclk ladyax benim de sürekli akıntım oluyor sarı renkte ama enfeksiyon mudur ilaç kullanmak gerekir mi
xbebegimx Elif-kurt25 ne guzel sizin bitmiss hayirla kucaginiza alin insallah 😍 ben daha 22 haftaligim
ladyax Ayisigi_52 benim külodum ıpıslak oluyordu sürekli o yüzden gittim eğer bacağınızdan akıyorsa o sudur akıntı değil
Elif-kurt25 xbebegimx saol kuzum bakalım Salı günü sezeryan günü belli olacak rabbim danada kolaylık versin
ladyax Feyzaclk benim bazen sarı yeşil akıntım geldi bazen gelmedi idrar testi vererek öğrenmeniz daha doğru olur 2 antibiyotik kullandım yine de bana mısın demiyor erken doğuma bile sebep oluyor maalesef