Baby8 mideniz gebelikten dolayı muhtemelen bulanıyor ben de aynı ilacı kullandım hamilelik bulantısı sabah daha yoğun oluyor bu ilaç da sabah ve aç karnına içiliyor ben sizin haftalardayken aç karnına su içmek kusturuyordu beni direk o yüzden birkaç kere bu ilacı aldıktan sonra kustum ben de
İkinci trimester da gebelik bulantısı bitince ilacı içerken de bulantı olmuyor artık ben hala kullanıyorum sorunsuz şekilde ama ilk 3 ay beni de öyle yaptı maalesef
Ben çareyi ilacı bir iki yudum suyla açtım havada balkonda falan almakta bulmuştum suyu çok içersem direk kusuyordum ilacı