Emine-A- Kızlar kuyruk sokumum bugün batmaya başladı. Eğilince falan çok batıyor. 37+5im. Neyin belirtisi bu kanala indiğinin falan mı?
Elif-kurt25 Emine-A- benimde öyle kuzum oturamiyorum hiç üstüne sürekli yan yatıyorum az kaldı sabır bende 37+ 6
Amineazra Emine-A- evet ya 🤭heralde ilerde daha çok olacak bu tür rahatsızlıklar 🙈 değişik değişik ağrılar yaşıyor insan
Emine-A- Amineazra ben çok geç gelmesini istemiyorum ya en son üç kiloyu geçmişti zaten fazla kilolu olursa nasıl doğurucam onu düşünüyorum. 😬😂
Elif-kurt25 Emine-A- yok kuzum yarın gidicem insallah ağrılarımdan bahsettim yarın gel alırız belki duruma göre dedi
Amineazra Emine-A- 🤭😃 oh maşallah tosun sağlıkla gelir inşallah 🥰 o his bana da geliyor bir diyorum erken gelmesin bir diyorum 40 ı geçmesin 🤭
Emine-A- Amineazra aynen kolay doğsa beklerim geç gelmesini ama kilo sıkıntısı var bir de kpss’ye girmeyi düşünüyorum doğumdan sonraya denk gelsin istiyorum sınav esnasında stresten doğurmiyim sonra. 😂