Kızlar 4 hafta 4günlük hamileyim.betaya 2 gün önce baktırdığımızda 4213 çıktı.Ara sıra adet olacak mışım gibi ağrılar gelip geçiyor,sürekli hafif bir ağrım var tekrar betaya tekrar baktırmalı mıyım ? Salı günü gideceğiz normalde doktora. Duşa girdim demin ağrım arttı sanki bel ağrılarımda başladı şiddetlendi gibi. Kan versem betaya tekrar baktırsam 2 kat arttıysa bebeğim sağlıklı yerleşmiş ve gelişiyor kanısına varabilir miyim bu değerle?