Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim dün bir sandalyeye otururken sandalye biraz alçakmış aniden kendimi bırakınca belime o an bıçak gibi ağrı saplandı ve dünden beri oturup kalkarken veya yatarken hala devam ediyor normal zamanda olmuyor. O harici bende 2 aydır sürekli burun tıkanıklığı ve hapşırma var sanırım alerji o da dünden beri tetikliyor. Her hapşurduğum da belime yine ani ağrı giriyor bu durum beni korkutmaya başladı korkmalı mıyım benzer durum yaşayan var mı?