yasolinko 32+0 veya 32+1 de alacağım raporu inşallah randevu bulursam. Ben ücretli öğretmenlik yapıyordum, 27 hafta olunca okul bitti. 5 haftalık eksiğim kalmıştı o yüzden tanıdık bir yerde sigortalı gösterdik beni. Kendimiz veriyoruz sigorta parasını çıkış olmazsa kaç aya kadar para yatırmam lazım yine daha