Ayshe19 Anneler sizinde göbeğinizde çizgi oluştu mu benim 26. Haftada görülmeye başladı ne zaman geçiyor acab doğumdan sonra diyorlar hemen mi geçiyor mu
buusur Ayshe19 bende hafif oluştu belirli belirsiz tenim beyaz belkide oyüzden çabuk farkettim doğumdan sonra geçiyormuş inşallah geçer 🙂
Hzzz Ayshe19 herkeste oluyormu o cizgi acaba bende hic gozukmuyor olmiycak da gibi 21haftaligiz erken mi acaba 😁😁
mmeliikee Benim üstten alta kadar oldu ilk önce alttan göbek deliğine kadardı sonra üstten de göbek deliğine geldi
genannesi İlk hamileliğimde çizgi vardı doğumdan sonra geçti şimdi 35 haftalık ikinciye hamileyim bunda çizgi çıkmadı 😂