MumineSefa Selam kızlar 29+2 deyiz çok şükür herşey yolundaa 2 gün önce nemlendirici sürerken göğsümün ucunun ıslak olduğunu fark ettim biraz daha inceleyince 2 göğsümde de birçok damlacık olduğunu gördüm erkenden sütü gelen var mı veya bu konuda bilgisi olan
cagla9094 27+1im bir kaç gün önce ben de aynı durumu yaşadım hemşire bir arkadaşıma danıştım durumun normal olduğunu söyledi ama göğsünle oynama sıkma nemlendiricini bastırmadan sür bırak dedi
meleklerin_annesii MumineSefa evet normal , göğüslerine nemlendirici sürerken uyarı vermeden sürmeye çalış