1tazeannecik ayyyyy ben. 34+1 bu sabah karnımın altı kasıklarım ağrıyor mesanem aşırı dolmuş gibi bi acı gidiyorum ama bi şey yok karnım düşecek gibi bi his. Şekerim var suyum mu çoğaldı havuza girdim enfeksiyon mu oldum yoksa üşüttüm mü soruları ile cebelleşiyorum randevum da haftaya. Resmen bugün bi anda başladı. Bebiş de toplanıp sertleşiyor kendi kendine anlamadım bi şey valla