Sizi korkutmak istemem ama ben yaşadım tedbir alıp kontrole gitmekte fayda var diye yazıyorum. 30. Haftada hateketleri azaldı bebeğimin ve ben doğaldır diye düşünüyordum 32. Haftama gelince artık hissedemez oldum ve hemen doktoruma koştum. Kalp atışı vardı fakat hareketleri görünmüyordu. Hemen detaylı ultrasona girdim suyum azalmıştı bebeğim strese girmişti ( bebek sadece doğum zamanında strese giriyormuş ) hemen sezeryan oldum ve bebeğim küvöze alındı. Bi doktora görünün derim allah korusun