Pemberuya Kızlar 36. Haftaya girdim artık ama kuzenim tatlı tetikliyor Doğumu vs dedi bende ilk kez duydum ama doğruluk payı nedir merak ettim 🤷♀️😄
Gkee Pemberuya çok saçma ne alaksi var cahillik gerçekten öyle birsey olmuş olsa ben 36. Haftami görmezdim herhlade cikardi 20 haftalikken 😂😂
snka2021 Pemberuya şöyle bi mantık yürüttüm :)) tatlı ve karbonhidrat ağırlıklı beslenmek gebelikte suyu arttırıyor su artınca da erken doğum riski artıyor 😄 aşırıya kaçmamakta fayda var
Pamuk Pemberuya Seker hastası olan gebelerde çok tatlı tüketimi idrarda keton miktarını arttırıp erken doğuma sebep olabiliyor.
Pemberuya Gkee şeker hastalığında tetikliyormuş sanırım şekeriniz yoksa o yüzden sorun olmamış olabilir
Ozdbtl Kadına cahil diyenler utanır mı😂😂 Bakın dolaylı yoldan tatlı karbonhidrat suyu arttırıyor o da erken doğuma sebep oluyor