Ummhny ben de bugün 5+1 im doktorum perşembe günü çağırdı o günde nasipte 5+4 olmuş olacağız. Sadece ara ara gün içinde bir ya da iki kez regli ağrısı gibi kasık ağrım oluyor beş dakka sürüp geçiyor. Amaaa şu sıralar kafamı yastığa koyar koymaz uyuyabiliyorum normalde uykuya dalmam zaman alırdı. Sabahları da hiç kalkamama sorunum olmazdı ama sabahları kalkmakta çok zorlanıyorum :))