Merhaba Sevgili Anneler …
‘ Sezaryen doğum yapacağım iki gece üç gün hastanede yatacağım ihtiyaç listem neler söylerseniz ’
Kabin Boy Valiz İle Gitmiştim …
Yanıma aldıklarımın ve yetmeyenlerin sayısı şu şekilde …
Anne İçin
2 Takım Pijama
1 Gecelik
1 Paket Hasta Pedi
1 Paket Normal Ped
4 Çorap
2 Terlik
3 Külot
Bebek İçin
3 Takım Hastane Çıkış
Sizlere tavsiyem
- Söylediklerimin sayısından fazla eşya yanınıza alın çünkü bana saydıklarım yetmedi
- Orta boy valiz ile gitmenizi öneririm
- Sabalık kesinlikle tercih edin üstünüze geçerse giyersiniz en kötü
- Özellikle elektrikli göğüs pompası alın süt hemen gelmeyebiliyor ve hastane temin etmeyebiliyor .
- Mama alın mutlaka .
Sma marka tercih ettim .
Kesinlikle kıyafet ped bez yetmiyor .