zuleyhaacarr_1 Babyy21 oncelikle 36. haftadan soyliyimki ne kullanirsaniz kullanin genetiginizde varsa catlıyorsunuz😀 ben ilk 3. aydan sonra bio oille basladım iki ay kadar kullandim sonra bebe yagı kullandım ama nafile yine de catladı🤣
Gkee Babyy21 ben neredeyse 20. Haftamdan beri kullanıyorum en iyi jelleri kremleri kullandım ama genetikte varsa ne kullanirsan kullan yinede catliyor o yüzden bıraktım 🤷🏻♀️
elifsen 12.haftadan sonra öneriliyor. Doğal shea yağı ve hindistan cevizi yağını karıştırıp sürün ilk aylarda. Ben liarac aldım 5.aydan sonra başlayacağım
Mebus Bende şurada durayım hangi ayda başlıcaz ne kullanıcaz kullandıklarının faydasını görenler yazsa 😄
Babyy21 zuleyhaacarr_1 🥲🥲 benim vücudum da çatlamaya çok müsait ufak bir kilo alıp verince çatlar ama yine de işte önlem kendini avutma gibi 😃