38+4 hamileyim. Merhabalar kızlar dün hastaneye nst ye bağlanmaya kontrol amaçlı gittim biraz karnımda sertleşmede vardı ilk bağlandığımda ufak bir sancı çıktı ama bebeğin hareketsizliğimden dolayı serum taktılar sonra bebeğin hareketleri düzeldi kalp atışında da sorun yoktu ikinci defa nst ye bağladılar sancım çıkmaya başladı ama ben sancıyı hissetmiyorum alttan muayenede etmişti hemşire açılmamda yoktu sonraki nst de sancı çıktı yatırmaya karar verdi söylediği şeyde belki doğurursun belki doğurmazsın ben onu bilemem ben kontrol amaçlı yatırıyorum soruyorum bi sorun mu var yatıyorsunuz diyorum hayır diyor hocam sancımla geleyim diyorum hastaneye uzakta yaşadığım için ya arabada doğrursan yok bilmem ne diye yatışa zorladı ama ben kâğıt imzalayıp çıktım hastaneden evime geldim bi tane bile sancım yok hissettiğim birşeyi ihmal etmekten korkuyorum böyle birşey yaşatan var mı aranızda