Blgekrks Hayırlı sabahlar kızlar 38 haftaya girmiş bulunuyorum🤭 Acayip derecede akıntım olmaya başladı ve hafif derece adet ağrısı daha önce doktora gittiğimde enfeksiyon çıktı acaba yine aynı enfeksiyonmudur yoksa doğum belirtisi olabilir mi?