EsenBursa benimde öyle şuan 17. Haftaya girecem.15 .haftada kanama oldu bu yüzden ilişkiyi yasakladı .hap iğne kullanıyorum .birden bire oldu bende anlam veremedim.cok iyi gidiyordu oysa.Ama bi sorun olmuyor .cıkmazsa maalesef sezeryan ..inş çıkar da düzeliriz