Merhabalar, bende 26 haziran itibariyle 37.haftada izne çıktım. 6 temmuzda doğum olacak inşallah Doğum parasını aylık alacağım.
Muhasebecinize söylerseniz aylık almak istiyorum diye ona göre sisteme giriş yapılıyor.
2.5-3 ay sonra toplu para almak bu enflasyonda çok anlamsız.
32 bin aldığınızı düşünün 3 ay sonra değer kaybediyor zaten aldığınız paranın değeri 10 bin anca olur