Nurozi Ben ikisini de almadım biliyor musunuz mart sonu doğdu kızım kalın bir battaniyesi vardı pusete hep onu serdim. Çok uzun süre sadece onda uyudu rahat. Şuan emliyet kemerimi takabilmeli için battaniye sermiyorum atına zaten içini dolduracak kadar büyüdü. Üstünü de kapatmadım hiç dışarı çıkınca etrafı görsün hava alsın istiyorum.