Buradaki çoğu kisiye umut olmak icin yazıyorum…. Ben 2003 yılında 6 aylık 900 gram prematüre olarak dünyaya gelmişim neredeyse 1 ay küvezde yatmışım o zamanlar beni gören doktorlar asla yaşamaz demişler ama yaşamışım ve hiç bir göz ciğer beyin sorunum olmadan..Erken doğum yapanlar asla umudunuzu kesmeyin Rabbim çok büyük🥰🙏