Çok saçma ama zaten 80 kiloyla hamile kaldım göbeğim vardi ama şu hafta sanki aşağı sarkıklığı indide yukari doğru geriliyo yukari cikiyo gibi eşim bile diyo eskiden daha çok sarkıyodu şimdi o kadar sarkmiyo diye olabilir mi acaba bu haftada bize mi öyle geliyo😅😅😅😅😅😅😅😅😅