Gamzeliii09 Kızlar 39+4 teyim düzensiz sancılarım var doğum belirtisimi acaba sızıntı şeklindede akıntım geliyo
Egebuse Gamzeliii09 zamanımız aynı bendede aynı sekilde bilen yazarsa iyi olur regl ağrısı karın ağrısı akıntı bide ishal durumum var benimde
Egebuse Gamzeliii09 Ben doktora gittim bugün regl ağrısı kasık ağrısı normal dedi açılmamda yokmuş daha sadece su gelmesi durumunda ara mutlaka dedi son gün 12 temmuz insallah o güne kadar gelirler 🥹