Tubiku Merhabalar, benim kronik gastritim ve eski ulserim var. Suan 6+4 hamileyim. Doktorum gaviskon kullanabilirsin dedi ama yeterli gelmiyor. Baska ilac da isteyecegim. Benim durumumda olup baska ilaclar kullanan hic var mi?