Canim benim doktor daha iyi bilir ama ben bebeklerin daha anne karnındayken ilaçlara maruz kalmasına üzülüyorum ve kullanmıyorum ilerde birçok hastalığada sebebiyet verebiliyor.Bal mideye iyi gelir organik varsa eğer her yemekten sonra 1 çay kaşığı veya 1 tatlı kaşığı iyi gelecektir .Sabahları da limon ve su ile karıştırıp tükettiğinde rahatlatır daha ilerleyen aylarda çok sıkıntı çekersin bebek yukarı çıktıkça mide yanmaları başlayacak bence