mucizemizibekliyoruzz 39+0 olduk bugün yani 40. Haftamıza girmiş bulunuyoruz 🙏🏻 Fakat bir çoğunuz biliyordur ki doğumumuz hala gerçekleşmedi 😂 var mı doğal önerileri olan? Mesela hangi çayları içebiliyoruz? Siz hangi egzersizleri yapıyorsunuz? Göğüs uçlarını uyarmamı söyledi ebe. Şimdi internette okudum 5 dk ılık havluyu göğüslere koymakta oksitoksin hormonu salgılatıyormuş aslında. Böğürtlen yada ahududu yaprağı çayı içen var mı aranızda ya da hurma acaba gerçekten fayda ediyor mu? Ananas etkiliymiş ama ne kadar doğru. Ay hiç bilemedim ben durmadan squat hareketleri yapıyorum ne açılma var ne bişey 🙈😄
YagizAsyaMom mucizemizibekliyoruzz göğüs ucu masajı sıcak su ve temizlik ben bunları biliyorum💃 Küveti Bi güzel sıcak suyla doldur otur bak bakalım sonra ne oluyor 🤣
SelmaGl mucizemizibekliyoruzz vallahi bizde bugün 39+1 olduk tık yok 😂 . Dün kontrolüm vardı. Ufak ufak sancılarım çıktı. Açılma falan yok. Bebek doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş. Cumaya kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacağız. Bakalım herşeyin hayırlısı.
Hatunnn mucizemizibekliyoruzz bana doktor dediki oyle dogumu baslatcak bi sey olsa hep yaptiralim 37 den sonra ne bekliyoruz o gelcegi zamani biliyor yaptigimiz seylerle alakasi yok sadece acik havada yuruyus yap demisti oda iste nefes ve rahm kaslarinin guclenmesi amacliymis
mucizemizibekliyoruzz YagizAsyaMom bebek kakasını yaparmış ama sıcak suda oyüzden karnıma değdirmek istemiyorum duşta yukardan sıcak suyu sırtıma belime tutuyorum uzunca ama karnıma tutmuyorum ebe öyle dedi. Yine de tık yok 😆 günde kaç kere eğil çömel kalk hareketleri yapıyorum
YagizAsyaMom mucizemizibekliyoruzz bel altını suya koymalısın direk karnına tutarsan evet kakasını yapıyormuş kıyamam 💜
mucizemizibekliyoruzz SelmaGl bizimde aynı. Düzensiz sancılarım var ama açılma yok. Bebek doğum pozisyonunda ama bizimde kanala girmemiş. salı kontrolüm var benimde. Salıya kadar açılma olursa yatış verecekler suni sancıyla başlatacaklar benimde. O yüzden salıya kadar açılma olsun istiyorum açıkçası neler yapsam diye araştırıyorum 😄
Yumoshumos SelmaGl kanala girmeyince sancı verilip normal Doğum oluyor mu benimkide kanala girmedi henüz 37+5 iz normal istiyorum bende
mucizemizibekliyoruzz YagizAsyaMom bi deniyim yine de. Bakalım ya inşallah açılma olur. Egzersiz yapıyorum bol bol. En çok o etki eder diye ama inşallah
Dilekkkk YagizAsyaMom ben şok duşda rahatlasın die on dk karnıma hep suyu tutup karnımı ovuşturuyorum 🙄 korktm şimdi
SelmaGl mucizemizibekliyoruzz ay banada herkes bekle kendi gelsin diyor ama zaten vakti doldu riske atmak istemiyorum herkes doktor olmuş birşey söylüyor 😂😂 deliricem kendiliğinden gelsede rahat etsek
parasetamoll mucizemizibekliyoruzz Ebe bir abla vardı o zaman bir arkadaş için sorduğum da bir kaç hareket tarif etmişti netten baktığımda bu sayfa ile aynıydı sanırım. https://m.mavikadin.com/normal-dogumu-kolaylastiran-egzersizler-normal-dogum-icin-egzersizler
mucizemizibekliyoruzz Hatunnn tabii ki bebek geleceği zamanı biliyor ama yatarak ya da sadece yürüyerek beklemek yanlış bence. 37-38lerde okeyde ben 40a girdim hala gelmedi. Doktorum egzersizlerle rahmin açılmasına yardımcı olmalısın dedi
SelmaGl Hatunnn evet ya bende öyle düşünüyorum açıkçası öyle olsa doktorun dediği gibi herkes istediği zaman doğurur 😂
Eliiiiffffff mucizemizibekliyoruzz bizde 39 olduk bugün hafif bel ağırdı var hurma yiyorum yürüyüş hergün duş ve temizlik yapıyorum ama yok doktor Pazartesi’den sonra olur diyor çatıya girmiş gerçek sancılar başlamış ama ben birşey hissetmiyorum daha
mucizemizibekliyoruzz Eliiiiffffff kanala girip doğum sancıları başladıysa iyi. Bende açılma yok kanala da girmemiş. Sancılarda düzensiz
mucizemizibekliyoruzz Naz1905 salı benimde kontrolüm var. salı günü açılma varsa suni sancı verip doğumu başlatacaklar o yüzden açılma olsun diye uğraşıyorum ya
Dilekkkk mucizemizibekliyoruzz perineyi yap esnet orayı canım ananas hurma kasılma yapıyor doğru doktorum ananası yasaklamıştı ilk başlar da bana hurmayı tek sayılı ye plates yap en etkili o imiş bir de bol bol temizlik yap eğil 🤣
mucizemizibekliyoruzz Dilekkkk perine masajı yapıyorum yani yapabiliyorumdur umarım 😄 ananas ve hurmayı duydumda gerçekten etkili mi acaba? Evde durmuyorum ya yapıyorum temizlik vs 😄
YagizAsyaMom Dilekkkk kız yapma 🤦♀️ sıcak su zaten yasak ama karın bölgesine iki kez yasak amniyotik suyunun ısısını değiştirdiği için kakalarını yapıyorlar bir nevi şok yaşıyorlar
mucizemizibekliyoruzz Dilekkkk çok tehlikeli. Bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısının belirli bir derecesi var. Eğer varolan dereceden daha soğuk ya da sıcak olan bir suyu uzun süre tutarsanız yani suyunun ısısıyla oynarsanız bebek strese giriyor ve kakasını yapıyor. Sonrası malum. Çok tehlikeli sakın yapmayın bir daha. yeşil su gibi bişey gelirse de kakasını yaptığını anlarsınız hemen hastaneye gitmelisiniz.
Mrry mucizemizibekliyoruzz merdivene inip çıkmak eşle münasebet açılmayı sağlıyor Diye biliyorum faydası olursa sizede inşallah☘️
mucizemizibekliyoruzz Mrry merdiven inip çıkma yapmadım ya olmadı bi deniyim onuda. Ama cinsel ilişki olmaz 😄 eşimde ben de istemiyoruz, içerde koca bebek varken kendimizi kötü hissederiz yani. Merdiveni deniyim ama teşekkürler 😊
Naz1905 mucizemizibekliyoruzz merdiven inip çıkmaktan hal oldum artık akışına bıraktım😄hadi inşallah güzel haberlerle geliriz