Fatimetncr 33+0 dan selamlar 🖖 Sancılarım var yavaş yavaş bel ağrılarım Göbek deliğim vajina ağrısı ilk gebelik başıma neler gelir bilinmezlik bide psikolojik baskı altı Sizler kaçıncı haftada ve nasıl hissediyorsunuz kendinizi
Youngmotherr Fatimetncr 33+5im ağrılar dayanılmazsa acile baktırın ben dün sancıyla gittim akşam doğumum olabilir
rumeyshaan Fatimetncr 32+5’teyim ara ara vajinama baski oluyor onun disinda bir seyim yok 35’te gidicem doktora ilk gebeligim bir de basima neler gelecek kestiremiyorum 🥲
karperisi Fatimetncr 33+3 aşırı yorgunluk ve halsizlik var iki adım atsam yoruluyorum. Ağırlaşmak bu sanırım
ebrusngl Youngmotherr açılmanız varmı bende 35+1 haftalığım dün akşam kırmızı leke geldi acile geldim nst de yoğun sancılarım çıktı ama açılma ve su gelişi yok sizin ne durumda