Arkadaşlar merhaba bayramdan önce devlette ikili test yaptırdım sonuçları daha çıkmadı. Ama devletin ultrasonuna pek güvenmiyorum doktor çok uğraştı karnıma falan vurdu tam olarak ölçü alabildi mi şüphedeyim. Bir de 11+3 tü gittiğimde erken gelmişsin falan dedi sonucu olumsuz etkilemesinden korkuyorum. Acaba bu hafta özelde de yaptırsam mı ikiliyi karar veremedim 😔