haticeannee Casual oto koltuğu kullanan var mı aranızda? Memnun musunuz? Başka marka oto koltuğu önerisi olan var mı?
Biyologannee haticeannee britax romer. Ben araştırırken önemli olan terstlerden güzel puanla geçmesi güvenli olmasıydı. Besafe de çok iyi ama o zaman bütçeme britax romer uyuyordu onu aldım memnunum. İkinci çocuğum olucak ona da kullanicaz.
Agg0207 haticeannee Maxi cosi tobi kesinlikle ben çok memnun kaldm 4 senedir kullanıyorum kızımda taş gibi şimdi kardeşi kullanacak artık.adac testinide geçmiş bir koltuk ayrıca
Avril haticeannee britax römer dualfix l size 360 derece Biz bunu aldık aradığım tüm özellikler bunda mevcuttu. 360 derece dönsün isofix olsun ayrıca adac gibi güvenlik testlerinden geçmiş olsun istiyordum bu modelde adac a ek olarak başka güvenlik sertifikaları da var ayrıca diğer markalara göre pedi çıkınca daha rahat bir alanı oluyor çocuk uzun süre içinde sıkışmadan kullanır
tlhmrv haticeannee Kraft sping Signal kullanıyoruz 360 derece dönen uzun yolculukta arabaya bindirip indirirken çok rahat oluyor
Caglab haticeannee 6.aydan 3 yaşa kadar be safe izi turn kullandım ve çok çok memnunum.hem yüksek bir koltuk.bebekler dışarıyı görmeyi isterler.alçak olursa sorun çıkarabiliyorlar. 3,5 yaşında şu anda britax römere geçtik.
elmaelmaelma Casual tercih etmenizi hiç önermem. Gerekirse başka ihtiyaçlarından kısın ama oto koltuğunu güvenli bir şey alın. Adac testlerinden geçmiş sağlam bir model tercih edin. Marka olarak cybex, besafe, britax römere bakabilirsiniz.