gokcen3232 güneş kremleri malum fiyatlar uçtu ben 17 yaşından beri güneş kremi kullanan biriyim ve çok deneyimler Farklı markalar alırm kızımda solante almıştım hamileler için yapılmış aşırı yağlı oluyor cildin ben bitene kadar kullandım ama yağlanma durumu aşırı rahatsız edici şuan kullandım 2 güneş kremi var fiyat ve performans içerik olarak beni çok memnun etti birisi çok uygun wiffiy diğeri avene renkli güneş kremi yazın ben fondöte vs kullanmıyorum o sebeple ikili favorimdir