Onerme_ Merhaba Edirne’ye taşınıyorum. Hamileyim doktor ve hastane önerisi var mı? Memnun kaldığınız kızlar çok acil..
Gunes63 Onerme_ merhaba Edirne Meriç de yaşıyorum. Takibimi ekol hastanesindeki ‘Berna ceylan yalnız’ yapıyordu. Çok ilgili bir doktor ben çok memnundum. Doğum için memlekete geldim ama gözlerim halen onu arıyor tavsiye ederim size de 🌸
Euain Onerme_ ben de Berna hanıma gidiyorum. İlgisi yeterli, sen sormadan her şeyi anlatıyor zaten doktor. Çok memnunum 😊
Suhedymn Onerme_ Edirne’de asla ve asla.ozel hastane önermiyorum yoğun bakımı ve finans açısından en iyisi Sultan birinci murat devlet hastanesi hem bebekle hem sizinle çok iyi ilgililer doktor olarak da Gizem gencosman kesinlikle önerimdir
civcivsuyum Onerme_ bende Berna hanıma gidiyorum şuan muayene ücreti 365 tl oldu doğumda 10 bin tl olmuş. Tek sıkıntı randevu saatinde asla giremiyorsun en az 1 saat fazla bekliyorsunuz orada ama dr olarak iyi
Huhu21 Bende ekol hastanesinde Sibel Sevinç pekdemire gidiyorum bende çok memnunum çok bilgili ve yaşını almış bir kadın muayene ücreti geçen ay sigortalıya 275 tl bu ay ne kadar olmuştur bilmiyorum
Onerme_ Suhedymn teşekkür ederim 🌸 devlet veya özel hiç fark etmiyor bana ilgili olsunlar yeter değerlendireceğim 🙏