Bebegimmmm12345 Syma_07 rabbim bir avazda kurtarsın. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Neden balonla alıyorlarmış peki
Heyzilwq Syma_07 ya bende 40+2 yarın gidicem ama hiç açılmama bakmadılar acaba bende de mi yok o yüzden mi sancı falan tutmuyor olabilir
1melekannesi3858 Syma_07 hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah sağ salim Rabbım kolay doğum nasip etsin
Sukran63 Syma_07 Allah yardımcınız olsun ve hepimizin yardimcisj olsun bende iki gündür nstde ara ara sancı çıkıyor ama hiç acilmam yok acilma olmadigindami balon yapıyorlar anlamadım