Elif_p maalesef hemde çok aşırı zorluyor 31+1 olduk doğum uygulamaya göre ağustos sonu eylül başı gözüküyor ama ben bu sıcaklardan o kadar kalacağını sanmıyorum bide ikinci doğumum ilk 39 da oldu mart basıydı ama bu oğlumun 39 kadar bekleyeceğini pek düşünmemeye başladım