Tgcey Kızlar diyelim ki 40. Haftaya girdik bebek hala doğmadı daha bekliyolar mı yoksa suni sancı vs veriyolar mı Bilkent şehir hastanesinde nasıl oluyo bilen var mı şu an 37+3 haftalığım normal doğum gözüküyo şimdilik
pamukprensesss Tgcey ben etlik şehir hastanesinde doğum yaptım herşeyin normal ilerlemesini bekliyorlar bebek 40 haftayı tamamlarsa eğer bir sorun yoksa beklerler yinede
M-liz9 38 haftalık olduk çok bir bilgim yok ama doğumu bende orda düşünüyorum, inşallah çok bekletmez minikler ☺️