MUSU21 Kizlar 21 hafta oldum daha en ufak bisey yok kafamda asla isim begenmiyorum. Guzel isim istiyorum cool olsun. Onerilerinizi bekliyorum
ElifKyncu0 MUSU21 Buğra ismini seviyorum oğluma bu ismi koymak istiyorum.Eşim Yağız olsun istiyor iki isim de fena değil bir bakın isterseniz.
Feyzaclk MUSU21 cool mu bilmem ama arkadaşımın bebeginin adı diye koyamadığım isim. Çınar :) çok güzel bence
Ebraz Araz düşünüyoruz bizde anlamıda esenlik ve mıtluluk önce ayaz dedik sonra nedense ben y harfini sevemedim aras dedik oda çok var araz fazla yok ama şimdilik araz 😂
Harvicell Yeniannebulutlu bizde düşünüyoruz da karışırsa ve çok kafiyeli komik geliyor bana karan da öyle 😂dışarda ikisini birlikte çağırdığımı düşünsene bence komik 😂☺️
Harvicell Yeniannebulutlu çok hareketli , sosyal bir çocuk inadı çok yok, genel anlamda uyumlu birisi maşallah 3 yaşını yeni geçti.