Anneler 36+6 da nst de sancılar göründüğü için sezeryana alınacağım ben sadece bel ağrısı hissediyorum eski sezeryan yerimde açılma olabilirmiş diye risk almıyorlar ama ben çok korkuyorum benim için dua eder misin lütfen bebeğim ve ben sağlıkla iyi olalım diye herşey güzel geçsin diye şimdiden çok paniğim nasıl yenebilirim bide spinal olacak ilk çocuğum da spinal tutmamıştı bi de genel bayıltmışlardır beni orda off korkuyorum