Kizlar 20 haftaligim koyden geldim bayram tatilinde ordaydik ama koyden geldigimden beri belimde kalcamin tam ust taraflarinda acaip ağrı var yuruyemiyorim penguen gibiyim bu üçüncü gebeligim ve ilk defa bu durumla karsilastim benim gibi olan varmi yoksa tekmiyim pazartesi günü doktora gidicem ama neden agiriyor bu kadar çok merak ediyorm