Hemsire27 Günaydınlar,33+4 haftalık gebeyim 2 haftadır kasıklarımda sancı oluyor. Nst ye girdim sancım çıkıyor . Doktorum problem yok dedi aynı şeyi yaşayıp bu ağrılar için önerisi olan var mı??
Minis122 Hemsire27 duzenlimi cikiyor. Canm agrin bende o hagtada duzenli ciktigi icin yatid aldim durdurmak icin sali 35 haftalik olcam hala durmus degil kontrolum.var yarin surekli tam donanimli hastanrye sevk aliyorum yatid aliyorum her hastanede
Hemsire27 Minis122 düzenli değil ama nst de 56 lari gördük böbrek genişlemesi çıktı ondan olabilir dediler. 2 haftada bir kontrole gidiyorum tıp fakültesinde arada giriyor hala 🥲 bugün gittim doktorum şimdilik sıkıntı yok dedi 34. Haftadaym 3 hafta sonra gel gün belirleyelim doğum için dedi 🥲
Minis122 Hemsire27 56 hafif olarak goruluyor benim 99 100lerde hayirlisi ile kucagina alirsin cnmm ins