Kızlar 27 yaşındayım , 2. Gebeliğim , inşallah 39 gün sonra doğumum olacak , bir oğlum var şimdi de kızımız olacak inşallah 🤲🏻 bir daha çocuk düşünmüyorum , ikisine maddi manevi yeterli olabiliriz inşallah ama 3. İstemiyorum. Hem sezaryen doğum ameliyat beni çok kötü etkiliyor. Eşim bordo bereli , sürekli görevde şu an da da yok ancak doğuma gelecek , yani çocuklarla tek başıma ilgileniyorum. Yaşadığımız yerde kimsem yok. Kendim anaokulunda İngilizce öğretmeniyim bu yüzden biraz büyüdüklerinde işe başlayıp onları da okula vermeyi düşünüyorum. Yani bunları anlatma sebebim 3. Çocuk istemiyor oluşumun ana sebepleri 😂😂 şimdi size soruyorum sizce tüplerimi bağlatmalı mıyım ? Bağlatıp pişman olanlar var mı ? Yıllar sonra ay bebek bebek diye yanıp tutuşan var mı 😂😂