tlhmrv 33 haftaligim benimde bayadır su sekilde 1 2 gün cok hareketli oluyor karnim durmuyor. Bazen bir gun hafif hafif arada oluyor. Diyorum sanirim yoruldu uyuklama modunda bugün. Hiç hareket olmazsa korkun ama hareket yavaşsa korkmayın evham yapmayın aklınıza kötü seyler getirmeyin. Allah büyük inşallah bebeklerimizi sağ salim kucagimiza alıcaz.