Herseyguzelolsun7 Jumper jpd-Fr410 hem kulaktan hem alından ateş ölçer aldım. Sağlık bakanlığı onaylıymış, şimdi de ara ara kendim kullanıyorum gayet memnunum. Hem fiyatı çok uygundu hem de çok şık, kaba görünmüyor.
fizikcianne Babyakca2891 bebeğin en az 6 aylık olması gerekiyor kulaktan kullanabilmesi için. Kulak kanallarına zarar verebilirsiniz çok riskli. Araştırın isterseniz
fizikcianne Sayandlek90 braun koltuk altı ateş ölçerini tercih ettim. Buraunun Kulaktanda iyi diyorlardı ama kulaktan 2 yaş sonrası için ölçüm yapılıyormuş o yüzden koltuk altı olanını aldım. Her ay kullanabilir
Tugbamf fizikcianne hayırlı olsun da öyle şey mi olur ne alakası varmiş 🙃 ben oğlum doğduğu gün aldırdım hastanede . O günden beri kullandık ve hastanenin ölçerleri ile karsilastirdim hep . Elimde gören bir çok doktor da bizdeki temassız oda ısısını da algılıyor sizin elinizdeki ölçümü baz alalım dedi 🤭
Esin1 Ben weewell in kulaktan ates olcerini aldm cnm henüz kullanmaya baslamadm ama kullaktan olmasinin daha iyi oldugunu soyledi herkes ekstra koltuk alti ölcerden de aldim.
gulsahtky Ben saubern aldım. Braunun muadili filan diyorlar. Kulaktan ölçüyor daha kullanmadık bakalım
NaimeYilmaz Karenim13 aldığım zamana göre de pahalıydı yanlıs hatırlamıyorsam 250 tl vermiştim o zamanlar popüler ideal bir ateş ölçer 50-60 civarıydı yine de onu tercih ettim. Ateş ölçümü çok önemli ve Tuna çok sık ateşlenen bir çocuk oldu hep o yüzden bugün olsa yine onu alırdım. Her şey kat kat zamlandı maalesef…
CgladaP Sayandlek90 bende braun un kulaktan ölçeri var aslında çok sağlam bir ürün ama kullanış açısından alından olan daha kullanışlı kesinlikle.
TugceBasaran NaimeYilmaz sıvı sıcaklığı da ölçüyormuş ondan mı kullanıyorsunuz? Banyo suyunun sıcaklığını da ölçerse harika olur 😅
Babyakca2891 Sayandlek90 bugün bir eczacıya sordum kendisininde bebeği var oda alından ölçen almış çocuk hastayken kulağından ölçmek sıkıntı oluyor dedi bende alına yöneldim açıkçası
TomrisHanim bence marka o kadar önemli değil önceden bizlerde ailelerimiz böyle pahalı marka ürün kullanmadı şimdi ki çocuklara herşeyi marka alıyoruz çok gereksiz önceden ne kullanılıyorsa ateş ölçer onu alicam hepsi aynı işi görüyor sonuçta firmalara para kazandırmaya gerek yok
Ftmtnhnnnn2 NaimeYilmaz iyi gunler naime hanim telefonumu degistirdim happy momu bu telefona yukledim forumq eski hesabimdan giris yaptim ama her foruma girisimde tekrar sifre ve email adresi istiyor bunu duzeltebilirmisiniz kusura bakmayin ozelden mesaj atmayi beceremedim burdan yazdim yardimci olursaniz cok sevinirim
Bircicekanne Sayandlek90 braun kulaktan ateş ölçer ama çok pahalı olduğu için daha makul fiyatta birşey almayı düşünüyorum
Aslan10 Sayandlek90 civilden aldım çok uygundu 60 TL ye aldık pahalı biseye gerek yok baya is görür beğendim zaten kaç defa ateslenecek sanki bebek görumcem aldı 8 aylık oldu daha hiç kullanmadı bile 😂