Maalesef dun aksam saatlerinde basima cok kotu bi sey geldi. 28 haftalik gebeyim. Dun halida ayagim kaydi. Dusmemek icin tutundum. Fakat bacagim fazla acildi. Kasigimda muthis bir yanma oldu. Esim kasik yirtilmasi oldugunu kendisinin de futbol oynarken sikca basina geldigini soyledi. Bebegimde bi sey yok cok sukur. Hareketleri normal ve kanamam yok. Ama yuruyemiyorum. Yururken muthis bi yanma hissediyorum. Hic basina boyle bir sey gelen oldu mu? Yatip dinleniyorum gecsin diye ama malum son aylar tuvalet ihtiyacim oluyor surekli. Doktora gitmedim, once dinlenip gecmesini bekleyeyim dedim. Sonucta ilac falan kullanamam. Basina gelen cevresinde duyan var mi kac gun surer bu? Bi onerisi tavsiyesi falan olan?