handeserdes çok geçmiş olsun. Bende 31+3 teyim. Çok şiddetli alt kasik ağrım var geçmiyor iki büklüm oluyorum yürüyemiyorum. O sebeple geldim önce apandisit ten korktuk ultrasonda bisey çıkmadı. Erken doğum olabilir dediler. Ciğer geliştirici oldum bide turuncu hap veriyorlar dünden beri. Kanda enfeksiyonum yüksek çıkıyor.