Youngmotherr Kızlar 33+5 im aşırı sancım var 2.5 aaat oldu geçmiyor düzenli devam ediyor birazdan acile gideceğiz dua edin erken doğum olmasın 🙏🏼🥺🥺
umutlubianneadayi Youngmotherr Rabbim hakkında hayırlısı neyse onu versin güzelim sağ salim çıkın inşallah hastaneden sağlıcakla al kucağına bebeğini Allahim yardımcın olsun inşallah yalancı ağrıdır 🤲🏻
Youngmotherr umutlubianneadayi inşallah ya geçen 32.haftada gittiğimde ufak sancılarım vardı şimdi nolacak bilmiyorum
umutlubianneadayi Youngmotherr kalbini ferah tut biseycik olmaz Allahın izniyle inşallah Rabbim seninle olsun ❤️
Youngmotherr beyzacmvrc evetciğer geliştriici vuracaklar yatış verdiler bebeğimin karın çevresi 31 de kalmış 3 haftada sadece 300 gram alabilmiş🥺