Yoncaazra bende Avustralya melbourne de yaşıyorum , 3.gebeliğim bu 21 haftalık olduk çok şükür.🤲🏻 tüm ücretleri devlet karşılıyor kontroller şimdilik ayda bir oluyor , bazen sürecimin nasıl gittiğini psikolojimin nasıl olduğunu merak edip ebeler telefonda da arıyor , sistemlerini çok seviyorum hepsi birbirinden güler yüzlü iyiler, devlet hastanesi Türkiye’nin özel hastanesi gibi harika bir hamilelik süreci geçiriyor insan, ilk ikisinde doğumdan sonra ilk 6 ay eve geldiler bebeğin sağlığını kontrol etmek için illa hasteneye gitmeye gerek kalmıyor, şimdi ki gebeliğimde bebekle benim kan uyuşmazlığı çıktığı için 4 haftaya bir kan takibi yapıyorlar sürekli arıyorlar kafaya takmamam için😊. Her ülke de öyle mi bilmiyorum ama resmen insana bebek gibi bakıyorlar bu ülke de 🤩