Ebruu44 benim de sol ayağım şuan böyle korkmayın. 2 . Gebeliğim ilkinde hiç böyle bir şey yaşamamıştım. 39+4 hftalığım sancılar desen cabası üstüne birde kızım hastanede yatıyor annemle beraber beni almadılar doğum her an olabilir diye uyuyamıyorum aklım cocugumda stresten iyice şişti ayağım buzlu suya koydum biraz rahatladı sizde deneyebilirsiniz..