SelmaBulut Kızlar merhaba pazartesi sezeryanıım var ve genel olmak istiyorum panik atağım var diğerinde zorluk çekebilirim diye acaba sonda uyuşturduktan-uyutuldukdan sonra mı takılıyor yada önce mi çok korkuyorum 🤦🏼♀️
NewMom__ SelmaBulut Yaa ben seni hatırladım. Daha önce dua postunda konuşmuştuk. Konuyla alakalı bir bilgim yok ama umarım bebeğini sağ salim kucağına alırsın. Sakın korkma sen güçlü bir kadınsın🌸
Tuntun SelmaBulut ay bende bunu çok merak ediyorum benimde Çarşamba günü sezaryanim bende genel isticem
NewMom__ SelmaBulut Çok güzel geçeceğine inan. Dualarım seninle. Sorunsuz, en en en güzel şekilde bebeğine kavuşursun inşallah. Güzel haberlerini bekliyorum🌸
Deletedmom_110 SelmaBulut isteğe göre sordular bana ben uyuşunca takılmasını istedim bende genel oldum
Mgdk Özelde olup uyuşmadan önce taktıran var mı acaba? Özel devlet ayrımı var mı bu konuda merak ediyorum
nurbanu-y Mgdk bence isteğe bağlı biraz da teyzem devlette sezaryen olmuştu rica etti anestezi sonrası taktılar. Ben özele gidiyorum sezaryen gerekirse anestezi sonrası takılmasını isteyeceğim
Kelle0129oekd Mgdk bende uyuşturmadan önce taktılar hiç sormadılar bile 🥺😅😅özel de doğumum olmuştu bu 2. Gebeliğim bu da özel de olacak ben bişey merak ediyorum ya sezeryan olacağım doktprum öyle dedi sana gün veririz diye hani sezeryan olacam ya acaba yine de çatı muanesi yapacaklar mı😅
Senazg SelmaBulut geçmiş olsun çookk bende en çok bundan korkuyorum en çok korktuğum şey hayırlısıyla olun inşallah
ArvenMom SelmaBulut genelde uyuşturmadan takıyorlar galiba öyle duymuştum spinal ve epidrual de uyuşturduktan sonra söylerseniz takıyorlar
Bircicekanne SelmaBulut uyutulduktan sonra takılıyor tuvalete kendiniz kalkabildiğiniz zaman çıkarılıyor
Birdadaskizi SelmaBulut genel anestezi ile oldum ve uyumadan önce taktılar ısrarda etmiştim uyuduktan sonra takılsın diye ama kabul etmediler
Yenihsp18 SelmaBulut benim uyuşturnadan doğumdan önce taktılar o acıya dayanıyorsun merak etme kafana takma hep dua et ki herşey kolay olsun
Allahkahretmesin1 SelmaBulut genel sezaryen oldum uyuduktan sonra takmışlar sondayı ama çıkartırken çok zorlandım 10 gün oldu doğum yapalı halâ sondanın acısı tamamen geçmiş değil