Selam kızlar, iki günden beri sağ kasık kısmım ve hafif karnıma doğru olan bölgede ara ara gelen bir sancı ağrı vardı bugün acile gittim doktor nts bağladı sancıma baktı 0 sancı çıktı idrar tahlili verdim hafif bir enfeksiyon olduğunu söyleyerek antibiyotikli bir fitil verdi kullanmam için şuan 21. Haftama girdim. Doktor bebeğin boyu uzun olduğunu ve çok hareketli olduğundan bahsetti bu tarz bir durum yaşayan oldu mu?