Herkese merhaba 2019 yılında rahim ağzı yetmezliği tanısı konuldu bana yaklaşık 26 haftalık ikiz gebelikte doğum yaptım ve bebeklerimi kaybettim. Sonrasında 2 gebeliğim daha oldu ve hep özel hastane tercih ettim bu konuda devlet hastanesine hiç gitmedim daha önce bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ☺️