Elifsimsek Neler yaşıyorsunuzz bu hafta nasıl durumlar? Benim akıntım çok arttı bu durumu yaşayan var mıdır? 🥹
iremebrar-24 Elifsimsek Bende 36 haftadayim aynı durumdayım akıntı nefes alamama ve yürümekte bile zorlanıyorum Allah yardımcımiz olsun 🥺
birnilmeselesi Elifsimsek cnm bnmde öle çok arttı hatta sıvı gbi acaba suyum mu geliyor diyo özellikle bakıyorum peçete koyup takip ediyorum sade akıntı da değil bebek çok ağır geliyor bana yürürken otururken zorlanıyorum baya oturduğum yerden kalkarken destek alarak kalkıyorum çoğu kez
Elifsimsek Geceleri tekmelerden uyuyamıyorum bir de bu hafta mide yanması başladı yatarken en çok oluyor ben de hiç yoktu , sırtım da felaket yaa :((
Mrsceyms Bende de durumlar ayni. Bel agrisi basladi. İshal ile bogusuyorum ustune. Kasik agrisi ve gece uykuda karnim aciyor artik. En zor haftalar bunlar galiba. Allah yardimcimiz olsun. 36+1 😞